GARMA FOLK                                                

 

 

La mestura de la desperencia cona mozandá, lo tradicional ensemble conas nuéas composicionis, el socoliñe enti los cantíos y los temas estrumentalis: d`esti móu sedríemos pa decinir la música de GARMA.

GARMA naz en Cantabria en 2006 de l`aunión de seis músicos que vienin d`otros grupos. El su son está entarmáu al rote de la estrumentación tradicional cántabra: voz, curdión cromática, frautas, gaita, alboguel, pitu y percusionis. Ensín desapartar estrumentos d`otras tradicionis u estrumentos moernos, que tresnan y harmonizan perféutamenti los sus temas: guitarra acústica, frauta trevesera, pitu irlandés, tecláu, baju pedal, percusionis étnicas, etc...

Cona umpía de la su nacencia surdió la grabación del su primer discu, Garma, qu`es un trebaju frescu, con viecos de la tradición y lo ecléticu, que pola los pintís de lo lúdicu d`un baili y de la sensibilidá d`una tonáa. Editáu por OCA Records, contién 12 temas, con gran pesu de las composicionis.

Trés esti primer trebaju, GARMA tornó al estudiu n`avientu de 2006 para librar el su sigundu discu, LLar, nel que alcontramos cantíos de navidá tredicionalis y composicionis espiráas nel iviernu.

Va un añu, GARMA arrenovó la metá de los sus integrantis. Aguañu, amás de Ramón Bueno, Míguel Cobo y Pilar Revuelta (tóos ellos provinientis del grupu Atlántica) están Bruno Gómez, Daviz Pérez y Nanda Freitas. La desperencia meciáa cona frescura sorguera.

El sestetu alcuéntrase abora col tercer discu en berza, Cambalúa (el primer d`esta jormación). De los temas destriáos, daque son ya de la nuéa cojecha y amuestran el nuéu viecu de GARMA: correa, “caña”, sorga y alegría. L`universu de cáa músicu acúrriase nuna mestura dinámica que benifiesta l`entendimientu que desisti enti los sus componentis. Para este proyéutu cuntan cona colaboranza de los estudios Vumeter (Javier López Jato "Javeta"), de Cabezón de la Sal, y cona produción de Several Records de Madrid; amáas, cona añadición de dellos amigos, que dejan "la su esclave" nel tercer discu de Garma.

Al empar, GARMA jaz Despetáculoss de Danzas del Mundu. Cuatru músicos y una monitora realizan una andancia por diferientis danzas populares del mundu. Un conciertu divertíu y participativu, siendo`l públicu el protagonista caberu. Los Conciertos Didáticos son otra de las ufiertas del grupu GARMA. Trátanse de conciertos en compaña de desplicacionis de los estrumentos, melodías y tradicionis. Un averamientu a la música de Cantabria y una cambalúa por otras tradicionis del mundu, ya que GARMA amuestra una gran variedá d`estrumentos musicalis.

Éstas son las propuestas d`unos músicos qu`oldean las sonoridades nuéas, ensín esmanse por esi viecu de la sembra de la música de ráiz. GARMA, folk acústicu cántabru.

 

 

    ATRÁS